tirsdag 20. juni 2017

Innvielsesbønn til Jesu hjerte

Innvielse til Jesu hellige hjerte: 
Jeg, (navn), gir og innvier meg til Jesu hellige hjerte, vår Herre og Frelser Jesus Kristus. Meg og mitt liv, mine handlinger, prøvelser, lidelser og ønsker. Jeg vil ikke lenger streve etter annet enn å ære, elske og opphøye det. Mitt ugjenkallelige ønske er å være hans alene, og å gjøre alt av kjærlighet til ham, og av hjertet gi avkall på alt som han misliker.
Jeg velger deg, O hellige hjerte, til det ene mål for min kjærlighet, mitt livs vern, min visshet om frelse, bot for min svakhet og ustadighet, helbredelse for mine alle mine feil i livet, og min tilflukt i dødens time.
O, godhets hjerte, vær min rettferd for Gud Fader, og vend bort hans blikk av rettferdig mishag.
O, kjærlighets hjerte, jeg setter all min lit til Deg, for jeg frykter alt fra min ondskap og svakhet, men håper på alt fra din godhet. Fortær alt i meg som mishager deg og står deg imot. Tegn din rene kjærlighet så dypt i mitt hjerte at jeg aldri glemmer deg eller skilles fra deg! Jeg bønnfaller deg ved all din godhet at mitt navn må bli skrevet i deg, for jeg ønsker at all min lykke og ære, i liv og død må bestå i å være din tjener. Amen.

1 kommentar:

Healing Broken heart sa...

Ekte kjærlighetsspell Caster Dr.Obodo. Staver for å tiltrekke kjærlighet, Stopp skilsmisse, Ekteskapsstaver, Ta tapt kjærlighet, Penger og velstående staver, Beskyttelsesformer, Staver til ..Kontakt informasjon
E-post: templeofanswer@hotmail.co.uk
Ring, Viber og whatsapp +234815542481